joi, 30 iunie 2011

Cum sa razbati?(08.04.2011)

                                            
Oare cum sa te faci auzita intr-o mare de oameni care au alte preocupari decat sa iti asculte cele 2 cuvinte pe care le rostesti din suflet?
                 Cum  sa ii convingi ca meriti atentia lor si ca nu esti acolo doar ca sa razi la glumele lor?
                  Vreau sa le multumesc celor care ma aud chiar daca ma aflu in celalat colt al lumii, si vreau sa le spun ca imi e mila de ei celor care nu ma aud cand cersesc o farama de dragoste chiar sub nasul lor.
                  Vreau sa ma auziti cand strig dupa ajutorul vostru, vreau sa ma stangeti in brate atat de tare incat sa simt ca mi se va rupe o coasta, nu vreau sa ma pierd deaorece nu am simtit mangaierea soarelui,vreau sa radeti la glumele mele proaste , vreau , vreau vreau, da , si sunt egoista, nu ma gandesc doar la mine , dar fac asta pentru ca mi se pare normal.
                   Vreau sa ma auziti si sa simt ca ceea ce zic este important doar pentru ca o zic eu , chiar daca este o prostie.
                   Asa ca tip, tip cat pot de tare ca vreau sa fiu ascultata, vreau toata atentia voastra, a tuturor, si am sa rostesc doar cateva cuvinte pentru a nu va retine din treburile voastre importante:Sunt aici pt ca am puterea sa va fac pe voi cei care ma mintiti sa dispareti doar pocnind din degete.
                   Acum don 100 ati devenit 10, acum vad cine este cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu