sâmbătă, 18 decembrie 2010

Observatorul


Buna, numele meu este "Observatorul", eu te observ, cand tie ti se pare ca ma uit la tine eu de fapt ma uit in adancul sufletului tau.
Ferestete de mine, sunt cel mai aprig dusman al tau, sunt cel mai mare cosmar deoarece eu te cunosc cel mai bine, cu o singura privire imi dau seama cine esti defapt.
Eu sunt vocea interioara, constiinta care te chinuie cand stii ca ai gresit, iubitul, iubita, iubirea, prietenii.
Ai grija ce faci caci sunt in toti oamneii, in unii mai putin iar in altii mai mult, sunt vocea din capul tau ce te chinuie noaptea cand stii ca ai pacatuit.
Nu te speria, pot fi si in cel mai frumos lucru pe care l-ai simtit vreodata dar numai daca nu ai gresit cu nimic, pot fi primul ghiocel care isi scoate capul din  zapada, pot fii porumbelul alb ce zboara la geamul tau mic de la etajul noua, pot fi randunica ce ti-a intrat pe ferestra ieri, poate sunt chiar acum in casa ta si iti observ fiecare miscare pe care o faci in timp ce citesti aceste cuvinte.
Stiu ferestra pe care te uiti zilnic gandindu-te la ceva… la ceva anume. E aceeasi fereastra pe care ma uit si eu , e aceeasi fereastra la umbra careia plang uneori caci fiecare fata are o astfel de fereastra magica. Am mai observat ca baietiasii prosti nu au voie sa se joace cu ferestrele magice deoarece nu pot face fata adevarului acesteia, ei nu sunt asa de speciali ca noi deci nu isi pot inclina capul si nu pot privi adevarul din ferestra, ei nu cred in acel adevar asa ca fereastra nu le arata “the true love”.

Doar fii sigur ca iti cunosc sentimentele , toate, stiu pe cine urasti si pe cine iubesti in secret, stiu cum iti alegi hainele dimineata, stiu ca iti place sa canti si sa desenezi in creon, stiu ca la cei 15 anisori ai tai inca nu mananci zarzavaturile din ciorba, stiu totul despre tine pentru ca te observ mereu, doar tac si te observ.
Stiu ca iti place sa mananci zapada si turturi.
Stiu ca la 5 ani aveai un ursulet “Teddy” cu care dormeai noapte de noapte si de care nu te desparteai niciodata.
Stiu ce cafea iti place dimineata(decofeinizata, nicio data Jacobs), stiu ce tigari fumezi, stiu care este cel mai bun prieten al tau, stiu ce muzica asculti, iti stiu melodia preferata, stiu totul, sunt chiar in spatele tau, iti suflu in ceafa, doar asculta cu atentie, sunt eu , doar un simplu om care observa tinanadusi parerile pentru el.
Sunt doar eu , omul care te asculta mereu, chiar daca se uita in alta parte, omul care stie cand ai nevoie de un moment de liniste pentru ati pune in ordine gandurile si sentimentele.
Observ in fiecare zi cum “cersesti” pentru colegi mai destepti, cum faci “puppy eyes” cand vrei ceva, obs cum te dai pe langa altii si ii folosesti pe unii pentru a obtine lucruri marunte.
Stiu ca iti place sa dormi in fan si ca adori sa citesti intr-un colt de rai singura la umbra unui copac batran care iti ofera siguranta de care ai nevoie.
Stiu si ca deti cheia inimii lui, desi tu nu esti sigura de acest lucru eu stiu, stiu ca nu ar face nimic sa te raneasca si ca vorbele acelea care au cauzat ultima cearta au fost doar vorbe aruncate in zadar, vorbe grele pe care nici tu nici el nu ati vrut sa le rostiti.
Am observat chiar si ca iti barfesti prietenii, ca pentru tine ei nu insemna nimic, ca ma urasti pentru ca nu sunt de acord cu tine, ca nu admiti ca nu ai dreptate chiar daca asa e
Observ ca atunci cand te intreb ceva te uiti spre stanga ceea ce inseamna ca ma minti, si cat de frumos ma minti.
  Iti observ singuratatea cand esti inconjurata de 100 de prieteni falsi, in acele momente eu sunt singurul care iti vede sufletul gol si pustiu, dezbracat de rasul jovial pe care il ai pe fata dar care acolo va ramane deoarece nu va trece mai departe in sufletul tau.

Iti observ visele si idealurile, dorintele si pretentiile, mofturile si strambaturile cand nu esti multumita de ceva.
Iti stiu inclinatia spre frumos, stiu ce gusturi ai si ce baieti iti plac.
Iti stiu povestile de dragoste improscate cu un strop de tristete si cu aroma de liliac, imi place prospetimea parului tau, parul tau asa de frumos care miroase a mere verzi.
Observ adesea felul in care fumezi, modul acela “JMECHER”, sa fim seriosi, cine te crezi?Ei bine eu atunci vad prin ……. (perdeaua) aceea  transparenta si imi dau seama ca vrei sa pari ceea ce nu esti, vrei sa fii “Cool” dar nu iti dai seama ca prietenii tai pe care ii crezi adevarati te iubesc  doar pentru ca esti “tare”. Si nu ma indoiesc ca daca ai afla acest lucru i-ai da din calea ta dar eu nu iti pot spune acest lucru, nu trebuie sa stii ca eu te obeserv ,asta mi-ar pune in pericol identitatea, caci sunt un Observator, eu doar observ si tac, tin totul pentru mine, stiu mai multe secrete despre tine decat ti-ai putea imagina , eu stiu totul despre tot pentru ca sunt Observatorul. Iti stiu secretele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu